Sunday 14 April 2013

Hati orang mana la kita tahu..

Assalam hello-2..
hye guys. aku ade entry baru. yela dah lama jugak xpost ..
yela tengah mencari ilham la katanya..
haha.. poyo je kan.. 

ha!! ni aq nye entry pasal hati budi manusia.. sape boleh baca hati budi orang lain.. sedangkan aq pun xtahu ape korang semua fikirkan atau nak buat ape.. bahaya nie!
haha.. bukan ape. bile di fikirkan bali, kita ni tak boleh la nak tuduh orang bukan-bukan atau buruk sangka dengan dia.. sebab kita nie xtahu kan ape yang dia nie fikirkan..

entah-entah bile kite nie tengah fikir bukan-bukan or senang kata negatif la kan, rupanya dia tengah fikir yg baik-baik je pasal kite or what ever yg positif la.. so dh berdosa kan buruk sangka dekat orang lain.. xpasal je nasib kita masa tu kan.. 
aku bukan nak cakap sape-2 or mention pape, sebab kadang-kadang aku pun mcm nie la. hahaa..ala korang pon sama gak kan. tipu la kalau tak pernah. hahaha.
( aku plak tgh buruk sangka kat korang)
nanti kalau aku ade benda terfikir je aku kompom bagitawu korang jugak eh..
ni semua spontan je .. kadang-kadang aku tak tahu nak tulis sebab ape.. aku nie suke pk logik jer.
aku nak minta maaf kalau entry aku buat korang bosan or whatever ape yg korang pk, kalau ade pape, 
bagitawu je,, jgn malu-2 bukan korang bogel depan aku.. hahaha..


selamat malam, jaga diri, jaga hati kenali diri..

No comments:

Post a Comment