Friday 26 April 2013

Kepercayaan..

Dalam diri masing-masing mesti ada kepercayaan kt orang yg korang sayang kan ?
yela, dh syg, kalau xpercaya memang x jadi ape la kan.
semua benda buat ada je yang tak kena kan. so, kepercayaan tu penting kan kalau dalam satu hubungan.. ala senang cite couple tu la..

yela, kalau bf/gf korang duk kelentong korang je, baik xpayah.. mule-2 mmg la percaya, lme-2 kalau dorang
dh tipu korang ke ape, mesti korang dh x percaya kan??? betol x? Fakta ke Auta ape aku cakap ini??
yela, mesti sedih/sebak semua nya lah ade kan bila dapa tahu orang yg kita sayang tipu kita.
apa korang nak buat bile dpat tahu bg/gf korang tip korang?? aku harap bukan benda bukan-2 la.. yela bukan sebab ape, nnt benda mengarot pulak korang buat, contoh mcm bunuh diri ke, cederakan diri korang ke, tu semua xde gune la.. yela, bkn nye gf/bf korang tu heran.. kalau dia ade yg lain, kompom x herannye.. tapi xtawu la realiti korang mcm mne, then relaiti aku ni mcm mna.. ehehe..kan kan kan?

so, bagi aku.mmg aq penah kne tipu, kne main perasaan ngn orang,tp aku percaya, 1 hari orang tu akan rase mcm mne aku penah rase.. so, just wait and see what will happen.. hehehe.. kan..?

hidup kite nie kan mcm roda..1 masa kite kat atas, 1 masa kita kt bawah.. kann?? 1 masa kite yg kena, dan 1 masa org yg buat kite tu kne ape yg penah dye buat kt kite.. so be careful ble ada kaitan ngn perasaan orang nie,, k. jangan main-2.. tambah lak kalau perempuan.. xbaik taw mainkan perasaan dia. ok.. :) chill.
k la tu je aq nk cte.. so fikir-2 ape aq ckp nie... bkn nk utju dekat korang je,aq ni pon kne beringat jugak.. :)
that all..
jaga diri, jaga hati kenali diri :D

No comments:

Post a Comment